Gårdagens presenter...

Publicerat. 2009-02-24 | 20:05:44
Hejsan!
Tisdag kväll och jag sitter ensam, Niklas e ute i skogen som vanligt:)
Sitter och kikar lite på tv, fixat lite med räkningar och fixar lite med maten inför i mrrn!
Inte så roligt dock att greja med räkningarna, jag fick ingen höjdar lön och de känns surt eftersom Niklas inte får lön denna månaden från hans jobb utan de skjuts ju en månad framför, men nästa månad så e vi tillbaka igen, ska bli såå skönt!!
Fick ju lite fina presenter i går på min födelsedag, tog kort på dem i fall ni vill se:)

Är väl ingen som missat att prinsessan Viktoria och Daniel förlovat sig, har ju varit en himla uppståndelse idag! Har sett lite på tv under dagen men också kl 17 då de båda berättade att de faktiskt hade förlovat sig, de e väl bara att säga grattis. Var väl ändå på tiden. Nu får man se fram emot bröllopet!

På tal om bröllop, jag och Niklas fick en inbjudan till bröllop på posten i går (har dock vetat om de) Nikals bror ska gifta sig med sin Angelica på midsommarafton kl 15.00. Ska bli roligt!

Nej nu måste jag slita mig från datorn..
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Kram


Den fina blomman från min brukare med familj...


Silver ringen från min älskling, Hjärtat e rörligt!!


Armbandet från älsklingen också... fiiiint:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback