I jönköping.. IKEA nästa!

Publicerat. 2009-02-28 | 08:49:12
Då har man delat en 1,05 säng med lillebror i natt. Lite mör i kroppen kan man säga eftersom man e van vid att sova i en 1,80 säng men ja ja, nu är den natten över i alla fall!
Vaknade för en stund sedan, ska strax ta på mig lite kläder och fixa lite till här i hans lägenhet, vi grejade till halv 12 i går kväll med att packa ner saker. Vi var också i hans nya lägenhet med några påsar kläder och hängde upp gardiner. Tror han kommer trivas toppen i sin nya lägenhet för den e mycket finare och mysigare än den han har nu!
Om ca en timma ska vi ta bussen till IKEA där vi ska möta mamma, pappa o Simon! Ska inhandlas lite nya saker till lägenheten och jag ska passa på att köpa en gardin stång!

Niklas skulle jobbat idag men han blev nog hemma, han va inte så pigg när han kom hem från jobbet, han kände sig trött så han ville ha en efterlängtad sovmorgon! Så han kommer senare, hit till Jönköping eller Kvänum vet jag inte...

I mrrn ska jag lägga ut min lägenhet till försäljning på blocket, och jag hoppas att de e många som kommer att ringa på den. Men de får man ju se... tänkte lägga ut en annons i NLT också.
Kommer inte att lämna över lägenheten för än i juni men vill vara ute i god tid!

Nej nu ska jag försöka fixa iordning mig här, ta på mig lite kläder och sminka mig! Har sån fruktansvärd nare också:( och inget läppsyl hde jag med mig och brorsan hade inge heller så gissa om jag längtar efter att få låna av mamma nu:)

Hörs kanske senare i kväll!!
Ha en bra lördag!
Kramar Emelie


Kommentarer
♥ marie

hej hur går det? har du fört över några kläd-pengar???

mvh marie

2009-03-02 @ 08:52:25
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
♥ Sanna

Hej hej!

Havregryn ska du hålla dig borta från om du vill gå ner i vikt, vilket jag vet att du vill. Så tyvärr..

Jag är också ganska så trött på ägg, men nu har jag börjat steka äggen och det funkar mycket bättre. Kokt ägg vill jag inte ha!



En del äter yoghurt med några äppelbitar i, det funkar om du hittar en yoghurt med låga kolhydrater i. Men tänk då på vad du äter resten av dagen.



Kramar!

2009-03-02 @ 17:40:41
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback