Lördag!

Publicerat. 2009-02-21 | 17:10:09
Hejsan!

Har precis plockat iordning här hemma lite, satt på diskmaskinen, dammsugit... och så har jag gett mig på att baka choklad muffins med glasyr på för att ha att bjuda på i mrrn när vi ska till Nikals föräldrar, men även på måndag på jobbet tänkte jag:) De e ju ändå födelsedag:) Dock bakar jag åt alla utom mig själv. för i år ska jag INTE äta ngn tårta på min födelsedag:) ha ha
Trodde jag skulle bli sugen på muffinsen förut när jag bakade dem, vem slickar inte av skeden när man fyllt formarna och skrapar de sista i skålen, men jag klarade mig. Jag blev faktiskt inte sugen och de e jag mäkta stolt över. Snacka om att suget på sötsaker försvunnit! Härligt!
Så länge jag kör GI och kämpar mot att nå min målvikt så kommer jag inte att äta några sötsaker alls! Men när jag nått min mål kanske man kan unna sig lite ibland men jag vill aldrig komma tillbaka till de beroende jag hade några månader innan jul, uch!!

Niklas ligger och sover, har försökt att väcka honom men utan större resultat! Han svarar bara med ett MMMMM.... och sen somnar han om! Förstår att han e trött, han gick ju upp 3.30 i morse och har jobbat 5-12!!
Lite segt bara att sitta ensam men jag hoppas han kommer upp snart:)

Sitter och kikar lite på ikea.se också, nästa helg ska vi ju till Jönköping för att hjälpa min bror att byta lägenhet och han ska iväg till Ikea och köpa lite nya möbler så jag ska hänga på. Jag behöver nämligen köpa en liten gardinstång med tillbehör för att sätta över vår altan dörr. Har två svarta panel gardiner som jag ska sätta där för solen e inte rolig när den ligger på där så vi behöver ha ngt där som man kan dra för!!
Gardinstänger e ju billigt på IKEA så de e bäst att passa på, några doftljus får jag nog också inhandla:)

Nej nu ska jag läsa lite på min underbara jägarexamen!!
Kanske hörs lite senare..
KRAM


Vår altandörr, ganska stor insyn och solen ligger på så de behövs verkligen en gardin här så man kan dra för...



Zzzzz..... Ngn som har tips på hur man väcker en björn som sover????


Läsning, läsning, läsning, idag handlar det som småvilt:) ha ha

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback