Melodifestivalen!

Publicerat. 2009-02-07 | 21:31:33
Lördag idag!
Tog lite sovmorgon som hör lördagar till!
Åt lite frukost och jag kände mig fortfarande trött så jag gick och la mig i sängen och mös igen och somnade visst ha ha.

Har varit hos svärföräldrarna idag också, vi åt middag där idag, blev lax...

Kom hem vid 8 och då var de ju dags för melodifestivalen och så klart höll man ju tummarna lite extra för Lidköpings bandet Scotts men de verkar inte gå ngt vidare!!
Har inte så stor koll på hur reglerna och så e, men en sak vet jag i alla fall och de e att de bara e skit låtar som går vidare, snälla snälla?? Va e de för låt! Pinsamt att skicka iväg den ju!!

Fick sms av tjejen som hyr min lägenhet i Lidköping. Hon ska ev få en annan lägenhet så jag får börja fundera på försäljning nu! Känns lite konstigt men så e de ju!
Jag vill ju helst sälja den men "mina" saker i, men vi får se hur det blir. Hon skulle få reda på i veckan om hon får den andra lägenheten. Hon har ju 3 månaders uppsägning så hon får ju betala hyra tills jag säljer den!!

Söndag i mrrn... ska man hitta på då?

Kramar Emelie

image53
Min lägenhet i Lidköping!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback