Och de fortsätter gå neråt!

Publicerat. 2009-02-12 | 20:35:48

God Kväll!!

Torsdag idag vilket innebär vägning för mig...
Som alla andra torsdagar skyndar jag mig upp, gör ett besök på toa och sen e det dags... Man e lagom nervös när man ska ställa sig på vågen!!!
Den har ju varit snäll de senaste veckorna och tänka sig, det var den även denna veckan!!!
Denna veckas resultat blev hela -1.1 kg vilket betyder att jag nu gått ner 9 kilo sen 1 januari!!!
Detta hade jag absolut inte trott!! Viktminskningen sporrar mig verkligen och nu ska jag inte ge upp! Jag ser fram emot en vår och sommar där jag för en gångs skull kan känna mig nöjd med min kropp! För de var länge sedan jag gjorde de! Och de blir ännu roligare när ngn kommenterar mig:)
Fick ett jätte gulliga sms av min mamma, Linda, Ulrika idag:)

Nu e det bara ynka 1 kg kvar tills jag gått ner 10 kg, vilket är mitt första delmål! De borde jag väl klara till nästa vecka, hoppas hoppas!!


MINA RESULTAT SÅHÄR LÅNGT:

  

V1: -3,5
V2: -0,3
V3: -2,1
V4: -0,4
V5: -1,6
V6: -1,1



Nu sitter jag och tittar på Du är vad du äter! Tycker de e bra de programmet!
Sen ska jag kika på Sveriges sämsta bilförare!


Hoppas Ni haft en bra dag, för de har jag haft! Har varit glad idag hihi!
Kram Kram!!


Kommentarer
♥ Emma

Va du är duktig Emelie!!! :D Jag är säker på att du kommer fixa detta, och du har ju redan kommit jätte långt! Kram kram

2009-02-12 @ 21:28:16
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
♥ Emma

Med mig är det jätte bra :) Är ju arbetslös, men det funkar än så länge. Jag läser en datakurs och den tar lite tid å så... Hoppas ni får en mysig alla hjärtansdag imorgon! :D Kramkram

2009-02-13 @ 11:35:13
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
♥ Sanna

Hej tjejen!

Supergrattis!!! Vad roligt för dig! =D Man blir så taggad när man ser att det visar minus på vågen.



Ha en bra dag!

Kram Sanna

2009-02-13 @ 12:53:12
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback