Prov svaren har kommit!

Publicerat. 2009-02-02 | 22:47:57
God Kväll!
Klockan e mycket och bara för en liten stund sedan kom jag hem från jägarexamen, idag var det riktigt intressant om man bortser från filmen de visade som var typ från början av 80 talet!! ha ha
Nu ska jag sätta mig och titta på familjen annorlunda på tv.se, de gick ju kl 8!!
Börjar ju jobba sent i mrrn, och då kan man ju vara uppe lite längre:)

Idag fick jag mina prov svar från allergi testet jag gjorde förra veckan!
Och jag är allergisk mot gråbo (ngn ogräs växt), björk, gräs, katt & häst! Sen förstår jag fortfarande inte var min kläda kommer ifrån för inget att detta har jag varit i kontakt med... ja ja nu vet jag i alla fall varför jag fick en sång allergisk reaktion i somras när jag precis träffat Niklas, vi sov ju hos hans föräldrar i husvagnen och de kliade nåt soppas i mina ögon och i halsen, så i vår blir det till att proppa på sig massa tabletter och näs spray!!

I mrrn börjar jag kl 14, då ska vi planera inför resan:) ha ha

God Natt på er!!
Kramar Emelie

Kommentarer
♥ Sanna

Självklart ska jag berätta om allt när jag kommer hem, eller iaf det jag kommer ihåg. Haha!



Vad menar du med att du jobbar? Är det typ tjänsteresa eller nåt sånt? =)



Kram och god natt!

2009-02-02 @ 23:02:41
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Jag är inte medlem i någon sida, jag räknar kolhydraterna i huvudet. Man vet ju på ett ungefär vad man har stoppat i sig under dagen. Svårare än så är det inte. =)

2009-02-02 @ 23:04:00
URL: http://giblogg.se
♥ Simon

Usch...

2009-02-03 @ 00:02:52

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback