Sorterar kort...

Publicerat. 2009-02-15 | 21:28:49

God Kväll!!

Idag har jag och Niklas varit hos hans föräldrar och ätit middag, super gott:)
Fick med mig Jerrys och Solveigs dator och kamera hem, de ville ha hjälp med att tömma deras kamera på kort för den var full, men sen även att sortera alla bilder de hade på datan för de var blandat! Så nu har jag lagt alla kort i mappar och ska bränna ut skivor till dem!
Hittade några kort som jag sparade på min dator, bla på Niklas när han sköt sin älg 2007 och sen kort på Niklas föräldrars hus samt på hundarna som jag tänkte lägg ut här så ni kan få se... :)

Niklas e i skogen, men jag hoppas han snart kommer hem. Får ju inte träffa han så mycket denna veckan eftersom att jag jobbar sent och han tidigt!!

Hoppas ni haft en bra söndag!
Kram Emelie

Här kommer bilderna:)
Bilden på älgen kanske inte e så fin men Ni som inte tycker om de titta inte på sista bilden :)




Svärföräldrarnas hus...
De bor i Gingri som ligger mellan Borås och Fristad. Man längtar verkligen till sommaren när man ser dessa kort.


         Nedanför huset ligger Viskan så de har en alldeles egen badplats:)        
   
       
De har en mysig liten stuga också som vi sover i om vi stannar över natt.
                                                        
                     

Jambo       
          

Silver           
    

Bamse


En STOLT Niklas....
                                   
 

Kommentarer
♥ Sanna

Hej tjejen!

Hmm.. Ja, om du nu måste äta nån frukt så är äpple det bästa alternativet.

Jag har läst att det innehåller minst fruktsocker. Eller vad det nu var. =)



Men jag äter inga frukter, saknar det ibland, för det är ju ett smidigt mellanmål.

Men jag törs inte riktigt prova. Det går ju bra ändå. =)



Kramar!

2009-02-15 @ 21:45:08
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Ja, jag håller med dig. Det är jättesvårt.

Men jag brukar tex ta ost och skinkrullar, avocado, en tomat eller gurka.



Kramar!

2009-02-15 @ 23:47:09
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback