6års kalas!

Publicerat. 2009-01-04 | 19:08:03
God Kväll!
Nu är vi precis hemkomna från 6 års kalas. Niklas brorsbarn Felicia fyller 6 år i mrrn men eftersom jag jobbar sent i mrrn kväll och så också Niklas pappa så fick de bli kalas för vår del idag!
Hon fick Hello Kitty mössa o vantar och en pyssel låda med 1000 delar:) Den var väldigt uppskattad!!
De bjöds på tårta och kakor men jag hade med mig morötter och knaprade på:)

Jag har kyckling fileér i ugnen nu och har precis fräst lite wok grönsaker med fetaost och oljan som ligger tillsammans med den, de blir nog gottit!

Idag var Niklas och jagade, de skulle ju jaga rådjur men som vanligt så kom de inte fram några. Istället kom de fram en älg hona och Niklas blev väl minst sagt överraskad!
Han filmade de med sin mobil så jag ska be att han lägger in filmen på datan så jag kan lägga upp de här:)
Jag var på stan en snabbis idag! I går när vi skulle iväg och äta så sprack mina byxor mellan låren, jätte kul eller inte. Mina byxor slits alltid på de stället! Så jag gick in på Vero Moda där mina gamla var köpta och där hängde precis lika dana så jag slet åt mig ett par, betalade och åkte hem, eller nej jag gick in på Wedins en sväng också, och fyndade riktigt! De säljer ut alla skor för halva priset. Hittade ett par vanliga svarta "sport skor" de hade kostat 499:- men jag betalade 124:-


Felicia ska öppna paketet hon fick av oss:)
Hennes kusin sitter och tittar på!




Mitt fynd:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback