Allergitest...

Publicerat. 2009-01-21 | 12:31:02
God Middag!
Jag somnade allt i går när jag la mig, vred och vände mig en stund men sedan vände sig Niklas om och höll om mig och då stensomnade jag, trygg i hans famn:)
Har varit på vårdcentralen idag och läkaren trodde att de kunde vara någon form av allergi, han undersökte mig och sedan fick jag gå till labbet och ta ett blod prov som nu ska skickas vidare för att se vad de kan vara. De skulle höra av sig! skulle de hitta ngn hoppas jag de hör av sig SNART, för jag blir galen snart! Fick recept på ngn mjukgörande salva som jag skulle smörja mig med 3 ggr/dag och sen Kestin, ngn allergitablett.
Har precis plockat iordning här hemma lite, dammsugit och släng sängkläderna i tvätten. Så de ska älskligen få fixa sen när han kommer hem från jakten hi hi snäll jag e va!

Sitter framför tv:n nu och lyssnar på MTV, och äter mellis. Gurkskivor och coctailtomater:)
Om en stund ska jag laga mat, både till lunch om en stund och även min kvällsmat som idag får bli kall. Ska nämligen iväg med min brukare till GBG idag. Ska testa Sannas lunch tips idag! Baconröra:) Lät väldigt smarrigt! Stekt bacon och gul lök, och lite grädde på de:)

Onsdag idag, tre arbetsdagar kvar och sen e det helg. Längtar till Lördag jag, så ska jag på vattengympa. Så trist att man inte kan gå alls denna veckan men så e de ju när man jobbar sent!
I mrrn e de torsdag vilket betyder VÄGNING! Jag hoppas verkligen på minus trots alla mina morötter HA HA

Kram på er, hörs i kväll!

 

Kommentarer
♥ Sanna

Jag äter typ samma sorts kött. Även kassler slinker ner ibland.

Men annars så är det samma typ av kött som du nämde.

Men rostbiff måste du kanske se upp med, om du köper färdiggrillad? Den kan innehålla druvsocker och annat dumt. Så då ska du nog låta bli den.



Här är det avancerade receptet på baconröran:

Bacon

En halv gul lök

Grädde



Stek bacon och lök, häll sedan över grädden.

Lätt och smidigt! Och man håller sig väldigt mätt.



Vad roligt med dans! Själv så är jag taktlös så det bara skriker om det. Haha!

Så jag håller mig till promenaderna. =)



Kramar!



2009-01-21 @ 13:03:42
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Lycka till med vägningen imorgon! =)

2009-01-21 @ 13:04:17
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Ja du, jag brukar ta ca 10-15 skivor ungefär. Vi köper storpack bacon på Willy´s. Jätte smidigt! =)

Kul att du gillade det, det är verkligen supergott! Man kan byta ut baconen mot kyckling eller kassler. Det blir också gott. =)



Kramar!

2009-01-21 @ 13:58:57
URL: http://giblogg.se
♥ Lina

åh lycka till idag!! syftar på vägningen :) Jag har verkligen haft fullt upp.. så har inte kikat in här på länge!



Jag ska också väga mig idag, på VC och hos min "coach" :) Hoppas det går bra!



kram Lina

2009-01-22 @ 06:41:50
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback