Ännu en ny vecka!

Publicerat. 2009-01-19 | 11:03:54
Då var vi på ruta ett igen, måndag! Den segaste dagen på hela veckan! Man tycker helgen har gått alldeles för snabbt och de känns som en evighet till helgen!
I morse var jag ute och gick innan frukost, skönt men lite svårt att få fäste bara. Ligger snö på marken så man glider hela tiden. När jag kom hem blev de frukost och sen kröp jag ner under Niklas varma och mysiga täcke:)
Börjar jobba om 4 timmar....

Då bär de av mot jobbet om ca 15 min! Mitt mellis och kvällsmaten e packad och klar:)
Niklas håller på och pusslar ihop sina rådjurs horn så han har lite att göra:) Har satt han på att ta ner utebelysningen också, är man arbetslös så får man greja hemma. Bad han putsa fönster också men de var visst för kallt ute, haha

Ha en bra kväll! Det ska jag ha!

KRAM

Kommentarer
♥ Sanna

Hej Emelie!

Vad kul att du gillar min blogg. Och grattis till din viktminskning! =)



Ja, visst är det lätt med GI-metoden? För mig är det här det bästa jag någonsin har gjort. Som du skrev, man får äta en massa god mat och allt går snabbt att tillaga.



Jag började med GI någon gång i November, kommer inte ihåg datum nu, men det var nog i mitten. Sen dess har jag kört stenhårt fram till jul och nyår. Då hade jag en liten paus.

Började igen den 5/1. Och nu kör jag ännu hårdare, ska åka utomlands om några veckor så nu ska kilona bort! =)



Så jag har gått ner 10 kilo på ca två månader. Kan vara lite mer än två månader, men jag hade som sagt en paus i en och en halv vecka från GI under jul och nyår.



Jag bor i Södermanland, i en liten stad. Vet inte om jag vill gå in på detaljer, man vet ju aldrig med vad folk kan få för sig.. ;-)



Hur länge hade du tänkt köra GI?



Ha en bra kväll!

Kram Sanna

2009-01-19 @ 17:00:38
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback