Äntligen helg!

Publicerat. 2009-01-09 | 21:56:48

Helg e nog det bästa som finns på hela veckan! Man längtar alltid dit!
Idag har jag jobbat en stund. Närmare bestämt 13.30-18. Har varit en ok arbetsdag som de oftast brukar vara!
Började dagen med att gå upp och göra mig lite frukost och sen bar de iväg för en promenad med Ludde. Men de går inte promenera med honom! Jag blev så jävla arg. Han gick typ 6 meter bakom mig och bara stretade emot. Han vägrade gå. Jag fick dra med mig honom de meter jag gick innan jag började koka rejält och ryckte åt mig hundjävlen och gick hem, Torkade tassarna lite lätt och mer eller mindre sparkade in honom i hallen. ( kanske låter värre än vad de e men arg va jag hi hi) När Nikals vaknade gjorde jag klart att jag ALDRIG mer ska gå ut med honom! Skit hund! ha ha

När jag kom hem från jobbet åkte vi till Silvan och köpte gips plugg till vår nya hylla, var även på Ica och köpte lite grönsaker som började ta slut i kylen. Sedan lyxade vi faktiskt till det med hämtmat i kväll. Kebab sallad för mig och pizza för Niklas.

Sen hade ju Nikals lovat mig att vi skulle börja skruva ner den gamla hyllan och de har vi gjort nu! Och den nya står på plats. Och vilken skillnad! Blev så öppet och fint! Nu e de bara hyllan som saknas men den kommer upp i mrrn efter att Niklas jagat, han ska nämligen ta med sig ett vattenpass på hemvägen! Resultat i bilder kommer så klart i mrrn:)

Jag ska nog pallra mig iväg på vattengympa som jag sagt LÄNGE nu! Men i mrrn blir det nog av! :) Skönt!


Ngn som sett på Let´s Dance i kväll? Jag såg nog bara de första 5 minuterna innan jag stängde av tv:n Niklas gick och la sig i sovrummet och tittat på tv och de e inte så roligt att ligga på var sitt ställe en fredags kväll tycker jag! Nu sitter jag framför datorn i soffan och han håller stenhårt i kontrollen och kollar på de han vill! Mysigt värre!

På söndag ska vi åka mot Kvänum på morgonen, först ska vi lämna av vår gamla hylla hos min mormor och sen ska vi till mina föräldrar. Vi har nämligen blivit medbjuda av mina föräldrar på revy i Skara. Inte helt säker på vad den heter men de ska jag ta reda på! Solsting & Snesprång heter den nogJ


Vi hörs!

Ha en trevlig kväll!

Kram


Detta roliga möttes vi av när vi tagit bort hyllan! Sladdar e jätte bra på att trassla ihop sig fast de inte kan röra sig:)
Ska sätta mig en dag och sära på alla sladdar och sätta ihop med buntband!


Såhär gott sov Niklas & Ludde i morse:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback