Black Jack

Publicerat. 2009-01-14 | 22:25:49
God Kväll!
Idag har jag varit på kurs. Ska ju börja jobba extra som Crupier.
Vi var tre tjejer som började idag och på dagens kurs fick vi först en liten genomgång, därefter fick vi var sin kortlek för att träna på att blanda den och där efter marker som vi skulle gruppera på ett visst sätt och sedan fick vi spela mot Frida som håller i  kursen. Den fick vi tjejer pröva på att stå bakom bordet. De var verkligen super kul men de e mycket att tänka på! Tur att de e 10 kurs tillfällen så man hinner lära sig ordentligt! Fick med oss kortleken och markerna hem för att träna, speciellt på räkning! Man ska snabbt räkna ut vilket tal spelaren får.... så de blir till att träna:)
I mrrn ska vi ses kl 16 igen:) En sak e säker, fick ännu mer motivation att kämpa med min vikt. Borden var i precis lagom höjd för att "lägga upp" magen på bordet. Uch, när jag stod bakom bordet ställde jag mig en bit från kanten! Inge kul!

Strax ska vi gå och lägga oss, ska bara kika klart på riskförlossningar på tv 4 fakta. Tycker om såna program trots att de kan vara riktigt jobbigt att se och ibland kommer tårarna...

Hoppas att ni haft en bra dag annars. Jag har jobbat idag som vanligt och de har varit ok! Var hemma vid kvart över tre, tog en promenad innan jag åkte på kursen.

I mrrn e de kurs igen vid 16.00, promenad efter de! Och de bästa av allt, i mrrn är det väg dag!:) Håll tummarna!
Kram på er!
Här kommer lite kort:)


Min kortlek och mina marker:) Jag lovar, de behövs mycke träning!


Jag och Niklas när vi var på revy i söndags. Ville ta kort på min familj men alla töntade sig bara! Ville ha kort på mig och Niklas och det var detta pappa lyckades ta!


Har svårt för att sova på nätterna. Niklas e riktigt bra på att lika tvärs över sängen. Säger det till honom men han nekar varje gång! Men i morse bestämde jag mig för ett BILDBEVIS! Såhär ligger han VARJE natt! Sa till honom i morse att han ligger tvärs över sängen och han nekade igen! Då visade jag han detta och då blev han tyst!! Får kämpa på nätterna för att putta bort honom!! :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback