Bonde bröllop...

Publicerat. 2009-01-27 | 16:52:56

Hejsan!

Nu har jag precis kikat på bondesöker fru-bröllopet!
Jag missade ju de i går så jag såg reprisen på nätet idag, och man kan väl säga att jah legat här i soffan i ca 40 minuter och gråtit! Tjej som man e. Verkligen jätte fint bröllop och man kan ju inte annat än att längta tills man själv står där.
Och jag vet i alla fall att jag ska göra som dom, de har jag bestämt sen länge. Att min pappa ska få gå in med mig och lämna över mig! De tycker jag e fint! Och sen att Brudgummen inte ska få se mig för än jag går in i kyrkan!! :)

Ska strax fixa med lite mat och så, i kväll ska jag faktiskt åka på vatten gympa, gud så länge sedan de var jag va på det! Ska bli helt underbart!

Har haft en bra dag annars!
Hoppas ni också haft de
Kram Emelie


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback