En händelserik fredag!

Publicerat. 2009-01-23 | 18:56:59
God Kväll!
Klockan e snart 7 och jag e såååååå hungrig!
Ska åka ut till svärföräldrarna och äta mat men Niklas e iväg och grejar med ngt som har med jakt att göra! Som ska vara klart tills i mrrn! Klart man ska vara ute i sista minuten!
Hoppas han kommer snart innan jag hungrar ihjäl och blir riktigt grinig!

Idag var jag ju på personalmöte med jobbet och där kom vi väl fram till en hel del saker, vi blev bland annat tillfrågade om jag och sandra (assistent nr 2) kunde tänka oss att åka med vår brukare utomlands en vecka i mars eller april, vad ska man säga liksom. Resan betalar försäkringskassan samt pengar för hela veckan till mat och liknande och sen får vi betalt under hela veckan 12h per dag! Vår brukare har bara rätt till en ass åt gången så vi får dela upp dagarna vilket betyder att vi får liten egentid också, men Helena på frösunda sa att hon räknar ut alla timmar och OB och delar de på 2 så vi får lika mycket var! Så nu ska man åka utomlands, inte alls fel och gissa om man får ännu mer motivation till att gå ner! JAAAA!!! Återkommer så klart när resa och så e beställt!

Efter mötet åt vi lunch alla tre och pratade om vår kommande sol semester:)
Vid tre gick jag och min brukare på bio, idag blev det Chihuahuan från Beverly Hills! Jag hade fått för mig att de var en tecknad film men de var ju de inte! Den var riktigt bra filmen!!!

I mrrn hade ju jag tänkt att åka iväg på vattengympa som jag längtat så efter med blev tillfrågad förut om jag kunde jobba lite extra i mrrn mellan 09.00 till ca 14.00. Hade ju egentligen velat sagt nej men vi behöver pengarna så ja ja, vi får väl åka in till stan eller någ:) ha ha

NEJ nu får han komma innan jag dör av hunger!!!!
Får väl gå och skära upp lite paprika så jag får ngt i magen!!!

Hoppas ni får en härlig fredag! De ska jag ha i alla fall!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback