En regnig måndag!

Publicerat. 2009-01-12 | 20:20:05
Det e precis vad de är här i Borås idag! Har regnat hela dagen! Så trist!

Jag har precis gjort iordning matlåda till morgon dagen  samt förberett min frukost! Skönt aqtt ha de klart! Bara att skiva lite grönsaker i mrrn bitti!

Ska strax kika på 4:an. Var ngn dokumentär som jag tyckte verkade intressant! Sen blir de sängen för mig! Uch jag får nästan sparka mig själv ur sängen på morgonen! Jag har blivit såå morgontrött! När man har de tidiga passet önskar man alltid på morgonen att man hade de sena så man kunde få krypa in under Nikals täcke och somna om!
Hur pallade jag att börja sex när jag jobbade på swegon och dessutom åkte jag från Lidköping till Kvänum! Nej uch!

Nikals e hos sin kompis Chsristan och dricker kaffe, han skulle visst hämta ngn jakt grej! Hoppas han kommer hem snart!

Hoppas att ni har haft en bra dag!
Kramar i massor

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback