Fredag!

Publicerat. 2009-01-02 | 20:30:16
God Kväll!
Fredag och man sitter och myser lite framför tv:n har ätit lite gott, för mig blev de lövbit med grönsalld o Niklas fick ris och sås till.. Ska nog snart ta mig en låång härlig varm dusch och ta på mig mysisar och om en stund krypa ner i vår säng. Vet inte riktigt vad de e men tröttheten har kommit på besök, känner mig trött o slö hela tiden.

Idag ringde klockan halv 7, dags att gå till jobbet. Var en lugn dag där idag! Vi tittade bara på en film. Åkte förbi ICA och köpte mig en halv grillad kyckling som jag gjorde en varm sallad till bestående av vitkål, purjo, paprika, vitlök och soja MUMS!
Sen va jag så trött så jag la mig i sängen, och stensomnade. Sov nog närmare 3 timmar.
Gick upp ich tog på mig promenad skorna och gick en promenad, kallt men riktigt skönt!

I helgen vet jag inte vad jag/vi ska göra. Mer än att vi ska på 6 års kalas på söndag! Niklas brorsbarn fyller år.
Nästa vecka jobbar jag sena passet... härligt!

Ha en bra fredag!

Kram

Kommentarer
♥ Lina

Åh Hej! Va kul att du komenterade i min blogg :)



Jo. Nu senast började med GI efter att jag fött mitt andra barn. Detta var den 4/11.



Körde inte nån rivstart, eftersom jag ammade och behövde äta lite kolhydrater, men gick ändå ner 5.5 kg på 6 veckor. Detta inkl lite fusk, mörk choklad och cashexnötter, nån potatis ibland osv..





Nu har jag kört igång igen, efter att ha "unnat" mig lite väl under jul och nyår. Denna gången har jag valt att inte köra nån rivstart heller, visar det sig att jag inte går ner framöver - då, tar jag till rivstarten.



Men jag gör det inte svårare än vad det behöver va :)





Sen har jag ju tagit kontakt med vårdcentralen och kommer gå regelbundet till en person där, för att väga mig o kolla måtten. Detta för att jag behöver lite press - kan ju inte gå dit o ha gått upp i vikt heller! :P





Håller gärna kontakten med dig, tillsammans kommer vi klara det! :)





Hur mycket är det du vill gå ner? har du nåt mål? nyfiken



kram på dig! /Lina

2009-01-03 @ 09:59:34
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback