Jobb??

Publicerat. 2009-01-23 | 23:14:51

Niklas e ju som sagt arbetslös och jag vet inte hur många jobb han sökt det sista, men jag vet att de e en hel del!
Idag kl 19.30 hade det ringt ett nummer till Niklas mobil och han ringde upp! Det var från ett av de jobben han sökt, nämligen som chafför och brödpackare på ett bageri.
Det var ägaren som ringde och frågade om han fortfarande var arbetssökande och undrare om Niklas hade möjlighet att komma på intervju i mrrn men Niklas ska iväg i mrrn så han ska vara på bageriet på söndag kl 16.00
Nu håller vi verkligen tummarna att han får detta jobb!!
Att leva på 320 kr om dagen  som han får nu e INGEN höjdare!! Skulle han få detta jobbet så kommer han jobba mån-fre mellan 03.00-09.00 och varannan lördag mellan 05.00-09.00 Inte heltid men som sagt mycket bättre än inget!!

På ams.se stod det att de behövde personal omgående och det känns lite positivt i alla fall, inte så vanligt att en arbetsgivare ringer en fredagskväll kl 19.30 och kallar till intervju en söndag!!

HÅLL ALLA TUMMAR NI KAN NU!!!!

Nu ska vi sova!
Kom precis hem från svärmor och svärfar!
GOD NATT!!


Kommentarer
♥ Sanna

Nötter vet jag inte så mycket om. Jag är allergisk, så jag har inte direkt lagt ner energi på att kolla upp det. Tyvärr..



Men den där skagenröran var verkligen supergod! Värd att göra en Fredag eller Lördag. Blir lite lyxigare då.. =)



Kram!

2009-01-24 @ 00:19:57
URL: http://onlyme.se
♥ Jessica

Nu har jag gått med i GI-viktkoll, börjar på måndag. Är lite nervös över att behöva gå hungrig i rivstarten men det ska nog gå bra. Nästan 6kg är ju skitbra på inte ens en månad! Hur mycket vill du gå ner? Jag vill gå ner minst 10 men skulle gärna gå ner 18 så jag har ett rätt brett spann. Har du gått många promenader och tränat annat i övrigt? Jag jobbar precis som du som personlig assistent och börjar inte förrän 14.30 på dagarna så jag har ju tid att gå innan dess men jag drar mig för just nu är det ju så kallt! :)



Hoppas det ordnar sig med jobb för din kille!

2009-01-24 @ 12:55:25

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback