KLÅDA!!!!!

Publicerat. 2009-01-21 | 04:46:51
Klockan e 04.41 och jag sitter framför datan, hade hellre velat ligga i sängen men jag har under  de sanaste dagarna haft sån jäkla klåda på hela kroppen, jag kliar och kliar tills de går hål på hunden och börjar blöda. Hela kroppen e full med sårskorpor. Fattar inte vad de kan vara, jag blir galen snart! Är det ngt jag inte tål? Jag ska nog ringa vårdcentralen i mrrn för ngt konstigt e de.
Fick gå upp här för en stund sedan för jag ligger bara och vrider och vänder på mig i sängen och kliar och kliar! Tog en kall dusch och smörjde in mig men nja de blev väl inte bättre direkt. Har tagit två alvedon också med förhoppning om att de kan bli LITE bättre så jag kan få sova ngn timma till!! De hade ju varit skönt!

Trött e jag i alla fall, för ögonen går i kors på mig *gäspar*
Ska nog prova att lägga mig igen!

GOD NATT

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback