Lönedag!

Publicerat. 2009-01-23 | 09:10:45
Godmorgon!
Klockan e 9 och jag har precis ätit frukost! Blev ingen lugn morgon här direkt. Niklas skulle som vanligt upp och jaga och han brukar vara tyst och lugn men idag vet jag inte vadhan höll på med. Lät som om att han skulle riva hela lägenheten! Han glömde till och med sin matlåda och de e inte vanligt! När de gäller jakt brukar han ha stenkoll.Han kom nog inte riktgt upp i tid idag stackarn, ha ha
Ska strax göra mig iordning för att vara på Frösunda kl 11. Vi ska ha peronalmöte idag! Efter mötet ska jag och min arbetskamrat Sandra ut och äta ihop tillsammans med vår brukare innan jag ska ta över kl 13.30.
Slutar egentligen kl 18 på fredagar men idag blir det nog lite längre. Föräldrarna ville åka till Ullared och de stänger sex så de e väl hemma vid 7!

Måste gå in på ngn bokhandel sen också när jag e i stan! Måste köpa mig en ny kalender, den gamla har ju gått ut!! Såh att galerix i stan hade 50% på hela butiken så jag går nog dit!! kalendrar e ju av ngn anledning så dyra! Kanske har tur så jag kan fynda en!:)

I mrrn e det lördag! Åhh som jag har längtat, ska gå på vattengympa kl 11! Har ju inte varit på hela veckan! Skönt att jag kan gå tis, ons o tors nästa vecka i alla fall:)
På måndag blir de jägarexamen, ha ha lite nervös e jag allt. Och ont i öronen får jag, som Nikals tjatar om detta. Han e helt överlycklig!!!

Hoppas ni får en bra fredag.
Det ska jag ha i alla fall, jobb först och i kväll blir det mys med min älskling framför Let´s Dance!

KRAM

Kommentarer
♥ Simon

Ni får allt åka hit i helgen o träffa tobias ? ;)

2009-01-23 @ 15:03:59

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback