Nu är julen över...

Publicerat. 2009-01-05 | 20:03:09
hos oss i alla fall!
Idag när jag vaknade kände jag bara nej, nu ska granen ut. Nu e jag riktigt trött på allt va jul heter!
Så nu e granen utslängd och de lilla i julsaker som vi hade framme är nerpackat och befinner sig nu i förrådet.
Känns riktigt skönt att de e borta, fram kommer de vanliga och enligt mig våra vanliga mysiga saker...
Monterade också ihop våra nya lampor till TV rums fönstren. De vi hade innan gav med sig innan jul, skärmarna gick sönder så när jag var på IKEA köpte jag nya, blev super fint!
Har städat och plockat iordning så nu e de jätte fint här:)

I mrrn e det en ledig dag igen! Men sen e det nog slut på det för ett tag!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i mrrn.... Niklas ska, ja de behöver jag nog inte säga. Funderade på om jag skulle gå med ut men de ska nog bli ganska kallt...

Hoppas ni har haft en bra dag!!

Kramar Emelie

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback