Restaurang

Publicerat. 2009-01-03 | 11:15:56
Hejsan!
Lördag idag, härligt!
Vaknade för en stund sedan, gick upp och åt frukost.
Har suttit framför datan en stund och plockat iordning i vår klädgarderob, de var verkligen välbehövligt! Skulle behöva plocka iordning i byrån också och i garderoben men de orkar jag inte nu ha ha:)
Ska torka golven idag tänkte jag! De var ju inte igår precis man gjorde de.

Niklas kom ur sängen nu och ska väl snart bege sig till skogen, han skulle visst skjuta in ett gevär. I mrrn ska han jaga igen också, trist men men snart e skiten slut:)

I kväll ska ev vi gå på restaurang med Niklas kusin och tjej. Mongolisk buffé. Man tar de råvarorna man vill ha som då e råa och sen får man välja såser och så steker de maten direkt:) Har varit på en sån restaurang förut och de e gott go

Hej så länge!

Om en vecka ska vå sätta upp ny tv bänk o hylla, jippie!! :)
____________________________________________________________________________

Hej igen!
Har precis ätit lite lättare lunch, jag och Ludde har varit iväg med massa skräp på tippen och sen var vi och tvättade bilen. Den va så otroligt smutsig!
Nu ska vi bara sitta här i soffan och mysa lite innan vi ska åka iväg o träffa Lars & Lina för att äta buffé:)
Ha en bra lördag!
Kram

Då har man varit och ätit buffé!
Fanns massa gott, men min tallrik bestod av grönsaker och kyckling! Efteråt fanns de glass buffé men den höll jag mig ifrån!! :)
Var en mycket trevlig stund med Lina och Lars.
När vi skulle åka hem dock strejkade min mage men de är lite bättre nu! Fattar inte varför för jag åt ju inte så mycket!  Konstigt!
Nu skulle man bara vilja lägga sig i sängen och mysa samtidig som jag e liiiiite sugen på att fixa lite på hyllan i garderoben...... hm
nej de blir nog garderoben:) ha ha
hörs i mrrn!
Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback