Trött...

Publicerat. 2009-01-15 | 20:53:19
God Kväll!
Då var de torsdag igen vilket så klart betyder snart helg! Känns iof som helg redan nu, jobbar ju bara 5 timmar i mrrn och sen e de ju lång helg på de. Börjar ju 15.oo på måndag!
Än vet jag inte vad denna helg kommer att bjuda på. Niklas vill att jag ska med ut och jaga på lördag men jag vet inte om jag e såå sugen på de. Funderar på att vattengympa istället kl 11.
Lina och Lars var ju sugna på att ses också så vi får se.

Har precis kommit hem, spolat upp ett stort glas med kallt vatten och sitter nu framför datan och e helt slut. Har varit på vattengympa. Känns med än i tisdags, kanske vågade ta ut rörelserna mer idag:)

Var ju vägdag för mig här i morse också, och vågen var väl inte sådär super rolig så man jublade, den visade -0.3 kg!  Alltid ngt! Hm de blir 3.8 kg på två veckor.
Det betyder att jag varit utan godis och allt vad de innebär, jobbigt i början var de men nu funkar de bra! Nu nöjer jag mig med ett glas vatten och en och annan grönsak i mellanåt.

Nej nu ska jag nog krypa till sängs! Kanske man kan somna tidigt för en gångs skull!!

Ha det så bra!

Kram
Förrsten, jag beställde några toppar från H&M som jag fick idag! Jag blev nöjd med en av dem, den tyckte jag verkligen om! Man längtar verkligen till våren när man tar på sig den! Fick den rosa idag och den turkosa kommer senare, den fanns ej på lager...



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback