Vattengympa!

Publicerat. 2009-01-13 | 21:12:58
Äntligen har jag kommit iväg på denna vattengympa. Kom hem för ca en halvtimma sedan och ja de var helt okej, var ju första gången jag provar på det. Tänkte där i vattnet att de här e ju inte direkt jobbigt men när jag kom upp på kanten, shit då kändes det. Men de va kul så de går jag nog på igen. Träffade Niklas kusins tjej Lina (som vi firade nyår med) hon jobbar ju där:) Hon undrade om vi inte skulle ses i helgen och köra guitarr hero:) KUL!
Idag har det varit jobb för min del. Så de har varit en lugn dag!
Har kikat lite på internet nu efter present till min brukare som snart fyller år, önskemål om ögonskugga från Oriflame men känner ingen som jobbar med de! Mailade ngn, får se om jag får svar.

Ska gå och göra mig en matlåda till i mrrn inna jag kryper ner i sängen. Skönt!! Blir nog falukorv och sallad så klart:) Var sugen på korv och helst ska man ha med minst 70% kötthalt och hur stor chans e det att hitta de tänkte jag och Niklas när vi var på ICA men de fanns! Scan Delight... så jämför de nästa gång ska ni se. Stor skillnad!

Förresten. Niklas ringde Alfakassan idag och nu var det helt plötsligt inte 8 veckor handläggningstid utan 9 veckor! HÄRLIGT!! Men han ska ringa i mrrn också. Nu jävlar!!

GOD NATT!!




Hittade en bild på Lars & Lina bland Niklas kort:)
Såå snälla e dom, och roliga ha ha


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback