090716

Publicerat. 2009-07-16 | 21:49:08
Hejsan!!

Torsdag idag!
Länge sedan jag skrev här ser hag, har ju varit iväg några dagar och sen har jag helt enkelt glömt att skriva!
Var ju på en "mini" semester vid Kråksjöarna som ligger i Tranås. Det var trevligt, Niklas farbror och hans kusin m. familj var också där några nätter. dagarna bestod mest i att fiska men även denna gången blev det ingen fisk. Det närmaste fisk vi kom var när Niklas fick napp men just då var han ensam på bryggan och lyckades inte hålla i spöt samtidigt som håven så han tappade fisken stackarn! Han va inte glad efter det och de kan man väl förstå!
Vi åkte därifrån i söndags för att åka vidare mot Kvänum och hälsa på mamma och pappa. Vi fick god mat som alltid:)
Simon åkte med oss hem och var här tills i går, då kom mamma och pappa och hämtade honom!
Vi gick på stan en sväng, åt lunch på Campino och fikade här hemma efteråt innan de for hem mot Kvänum igen!
I tisdags var jag på Borås Djurpark tillsammans med Ulrika och mina sysslingar Tilda, Linus och Albin! Jag fick en gratis entré biljett av svärfar, perfekt:)
Gick runt och tittade på massa djur och grillade korv och avslutade med en glass innan vi åkte hem, på hemvägen stannade de till och kikade hur vi bodde:)

Idag har jag och Niklas inte gjort så mkt, i eftermiddags ringde en man ang ett torp som vi är intresserade av att hyra, de ska ligga ca 4 km från Fristad! Nästa söndag ska vi åka och kika på det. Ingen av oss är inte så glada i att bo på 3:e våning då vi saknar markplan, och Niklas vill bo lite ute på landet och de vill väl jag också egentligen! Så det ska bli spännande att se, det stod att de skulle vara "modernt" så ja vi får se helt enkelt!!
Torpet kostar 2500 i kallhyra så vi ska höra lite vad de betalar sammanlagt som bor där nu för el och så....
Vi vill ju komma undan billigare än vad vi gör nu!!!

Niklas är ute i skogen nu och jagar räv, jag och Ludde e hemma.
Har kikat lite på tv och så....
I mrrn ska vi åka till Ulricehamn och hälsa på svärföräldrarna som är där med husvagnen, jag hoppas på lunch på Bryggan:)

Kram

Här kommer lite bilder...


Detta fina kortet tog Niklas en morgon kl 4.45....


Ludde sitter och spanar...


Niklas i förtältet... han va inte så glad i fotograferingen...


Niklas och Ludde...


Jag:)


Jerry & Ludde


Niklas och Simon skickade detta fina kort på mms i tisdags när de var ute och jagade räv, ha ha




Pingvinerna tyckte jag var söta:)


Lika så mini grisarna...


Linus åker traktor....


Albin också såklart.... de älskar traktorer båda två:)


Albin, Linus och Tilda mumsar på glass...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback