Hemma igen...

Publicerat. 2009-07-05 | 11:32:41
Hej!
Då var man hemm aigen efter en snabb visit i Eskilstuna!
Har haft det toppen och de e alltid lika kul att få träffa Linda! Fick också träffa hennes kille Daniel som var super mysig!
I torsdags när jag kom dit åkte jag och Linda till Ikea och kikade lite, jag köpa bla rullgardiner till vårt tv rum och en lampa till sovrummet.
När vi var klara styrde vi bilen hemåt för att möta upp Daniel som kommit hem från jobbet, vi åkte sen och käkade på Bamboo City!

I fredags gick vi upp ganska tidigt, gjorde oss klara för att sedan käka frukost på stan, kikade i lite butiker och sedan hälsade vi Lindas pappa och styv mamma...
På eftermiddagen var vi hos Daniels mamma där vi badade i hennes pool, och senare på kvällen grillade vi där:)

Hemfärd mot Borås igen vid ca 13.

Idag ska vi nog åka ut till gingri en sväng, I kväll ska Niklas jaga!!

Måste också berätta en annan sak:)
Var ju på arbetsintervju i tisdags, ett assistent jobb. I torsdags när jag satt i bilen ringde de och sa att jag fick jobbet:) Överlycklig! Fortfarande oklart när jag ska börja, men ska träffa min nya chef i mrrn kl 11:)

Ha en bra söndag!!

Kram

Svärmor somnade gott i bilen, lite för gott kanske för hon snarkade på bra:)


På Bamboo City


Daniel på Bamboo




Jag i poolen, såå skönt!!


Gillning, masjolvar e såå gott att grilla! Jag älskar de!!


I fredags kväll, om ni undarar vad Daniel pysslar med så nöp jag honom i sidan när hans syster Emelie tog kort:) ha ha


Så han bytte plats:)


På hemvägen när vi åt på bowlingen i Laxå, nachotallrik för mig!
 Svärföräldrarna på bild:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback