Lordag!

Publicerat. 2009-06-06 | 12:34:04
Hejsan!
Da har nastan hela denna veckan gatt och i mrrn bar de av mot kalla sverige igen, for de har jag fatt info om att de e. Trist, var har den svenska sommaren tagit vagen egentligen! Vi ar ju for fan inne i juni!!! Hoppas verkligen att de blir battre snart! I alla fall nar jag ska ha semester vilket jag inte vet nar jag ska ha an:( kass planering kan man lugnt saga men forhoppningsvis blir de hela juli!

I gar tog vi bussen till Lindos for att bada vid en riktig sandstrand. Har vaid hotellet ar de bara sten strander...
Men oj va fint de va, helt underbart! Tog massa fina kort som jag ska lagga ut har sen. De var en bit att ga ner till stranden, som tur var de ju nerfor men  nar vi skulle  upp igen gjorde jag ngt som jag aldrig gjort innan, jag red pa en asna!! Ha ha de var riktigt kul!
Nar vi kom tillbaka till Rhodos stad gjorde Teddy och Jennie kalikatyr teckningar! De blev super fina!
Traskade tillbaka till hotellet, duschade och gick in till stan for att an en gang ata pa samma restaurnah dar man for ovrigt far toppen mat!!

Avslutade dagen med lite dricka pa bar gatan och an en gang blev det sent i sang, kl 2.30 slackte vi ljuset. Inte undra pa att man e trott, sa idag sov vi till 12, ha ha

nej nu ska jag ga tillbaka till poolen och lagga mig och sola:)
kram pa er...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback