Rhodos!!

Publicerat. 2009-06-02 | 12:24:25
Hej!!
Har kommer en varm och solig halsning fran Rhodos! Just nu tillbringar vi tid vid poolen, underbart! Blir varmt i solen efter en stund men da blir de glass paus i skuggan:)

Vi tar de bara lugnt pa dagarna! Ligger i stort sett och sover tills vi vaknar, ater frukost ochtillbringar dagen till att bada och sola. Sover middag en stund innan vi gar ut pa stan och ater god mat! Har hittat en liten restaurtang som vi alla tycker om! Den kommer vi nog kaka pa varje dag!! De e god mat, bra prsier och bra service. Eftersom att de har Euro har nere som just nu ligger pa drygt 11 kr/euro sa drar de ivag. Jag kopte precis en magnum glass och en burk pepsi och de gick pa drygt 45 kr!! Drickan kostar 2,50 euro! Iof sa e detta vid poolen men anda! Handlar man pa mini market sjunker priserna rejalt!!

Eftersom att jag ar har med min brukare sa far jag ju batalt 24h och dessutom har jag ju fatt en summa pengar som ska ga till allt de jag behover sa som mat, dryck och glass. Och jag fick order om att spara kvitto pa allt s[ jag kan redovisa nar jag kommer hem och om jag skulle overstiga den summan som jag fatt maste jag ju veta hur mycker pengar de ska betala mtill mig nar jag kommer hem. Jag var lite orolig ang kvitto! De e ju inte sa bra pa de, trodde jag!! Jag har BARA fatt kassa kvitton sa jag e super nojd!! Och de kommer nog min chef ocksa bli som ska tyda dem. Nagra andra assistenter hade visst varit med en brukare i egypten och deras kvitton hade inte varit ngn hojdare. Bara handskrivna:) ha ha

Nej men vi har de bara bra!! Langtar dock hem nu eftersom att jag varit borta manga dagar nu! Saknar Nikas valdigt mycket men har pratat me dhan varje dag! Kopte ett telefonkort i gar, aven de ingar i mina pengar jag fatt:)
Vi hors i kvall alskling!! Saknar dig massor!!!

Nej nu ska ja kil tillbaka till poolen och lagga mig i solen en stund till!! Inte for att jag blir brun men lite lite farg vore kul! Och en sak e saker, jag e INTE vitast! Tro mig!!

Hoppas ni varit inne och kikat pa var blogg, vi skriver varje dag! Adress finns nedan och LAMNA GARNA EN KOMMENTAR!!

Kram pa er!!

Och forresten! Muma for Tzatziki!!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback