Smögen & Eskilstuna!

Publicerat. 2009-06-26 | 23:16:41

God Kväll!!

Klockan är 23 och strax ska vi gå ut sista svägen med lilla Ludde.
Niklas står i duschen, han fick lite panik förut då han hittade en fästing på sin mage så han var tvungen att ta en dusch!
Äckliga små kryp e det! Uch! Den va så himla liten också, jag trodde det var en leverfläck bara!!

Idag sov vi tills vi vaknade, satte på tv:n och fick ju så klart höra att Mikael Jacsson hade dött, hemskt! vi gjorde oss iordning och åkte sedan mot stan för att köpa en grej att laga golfen med, ljud dämparen e paj igen:(
Tog en lunch på stan också innan vi begav oss ut mot Gingri för att hämta hem golfen! Den ska svetsas på måndag hos svärfar på branddtationen!!

I mrrn ska jag och Niklas åka till Smögen!!!!! Är en bit att åka (20mil) men det är de värt!!! De e mysig att vara där, gå och kika i butikerna på bryggan och så klart äta färska räkor och baguette med röra:)
Jag vill även åka till Hunnebostrand för att se hur det ser ut nu:)
Tar med oss kameran så de kommer nog lite kort i mrrn!!

Och på torsdag då ska jag åka till Linda i Eskilstuna!!!!!!!!!
Svärföräldrarna sa en dag förra veckan att de skulle upp och hälsa på en bekant i Västerås och då var jag ju snabb med att fråga om jag fick hänga med!!! Är ju inte många mil mellan Västerås och Etuna!! Så Linda ska hämta mig där på torsdag i Västerås!!! Och jag stannar till lördag morgon:) Toppen när de ändå skulle åka dit!! Niklas blir hemma för att ta hand om hundarna!! Och på Lördag ska vi på 30 års kalas till hans kompis Christian o Partille...

Glömde också, på tisdag ska jag på ytterligare en intervju!!! :)

GOD NATT!!!


Smögenbryggan i mrrn!! Härligt!!
Bäst att passa på när de e fint väder....


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback