Sova i husvagn & bredvidgång!

Publicerat. 2009-06-21 | 22:16:15
God kväll!!

Då är snart denna veckan slut... herregud va tiden går fort alltså! Och som alla säger nu såhär efter midsommar, nu går det år mörkare tider, kanske inte så kul att höra när knappt sommaren har tittat fram! Men enligt vädret är det ju på g, och det ska ju bli super fint i veckan! Hoppas de stämmer!!

Ja i natt ska vi äntligen sova i vår säng:) Har ju sovit i svärföräldrarnas husvagn sedan i tisdags kväll!! :) Var bara meningen att de skulle bli en natt men de händer alltid saker där ute så man blir kvar och så orkar man inte åka hem, sen blir man ju lite ompysslad där ute och god mat får man också, tack! Det e mysigt att sova i husvagn, speciellt nu när det regnat endel, kommer inte ihåg vilken morgon det var vi vaknade till spö regn och de bara smattrade på taket, och vi låg tätt intill varann under ett täcke och mös:)
Har ju som sagt hjälpt Jerry med att bygga ved bod, eller ja, jag har ju bara målat bräder (bilder kommer senare)

Idag har jag gått bredvid på mitt "nya" jobb, har ju fått 2 tim anställningar så idag var jag hos en tjej mellan 8 & 14! Det gick super bra och det ska bli super kul att få börja arbeta där, denna tjejen behöver lite mer hjälp än vad jag tidigare är van vid men de e bara roligt med lite nya erfarenheter:) Nästa bredvidgång blir på torsdag mellan 13 & 21
På onsdag ska jag besöka jobb nr 2:)
När jag kom hem från jobbet så blev det grillat:) Kött, potatis, beaneise sås och grillad majskolv (MUMS!!)

När vi kom hem var jag hur trött som helst så Niklas bäddade ner mig och Ludde under ett täcke och vi minst sagt sten somnade!!
Har kikat på tv en stund, snart blir de sista svängen men Ludde, en snabb dusch och sängen!!!

I mrrn ska vi nog åka till Gällstad, Niklas ville köpa skott till ett av sina gevär vilket e sådär roligt men han började med att fråga: Älskling, ska vi åka til Lager 157 i mrrn! Och jag reagerade direkt: Älskling, vad ska du göra där?? Då fick jag världens största leende, och då fattade jag att de har ngt med jakten att göra och mycket riktigt! Men visst han får gärna köpa sina skott och sen får man hänga med mig till Lager 157:) ha ha Behöver dock inga kläder men man kanske kan kika på baby kläder, är ju 2 bebisar på g som ska ha presenter:) Kul!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!
God Natt på er...

Bjuder på lite gamla bilder som jag inte hunnit lägga upp för än nu:)


Niklas målar brädor, med en presenning som tak. De spö regnade!!


Min älskling nyvaken:)


Niklas klippte sig i torsdags och då blev de kort tagning i smyg:)

Ha ha ha i onsdags när jag var med svärmor på coop köpte jag en gurk mask, och den prövade jag i torsdags kväll!! Som alla skrattade åt mig!! Man e ju inte snygg direkt!!


Ludde...

Jag & Niklas hemma hos mina föräldrar förra tisdagen:)


Min underbara pappa:)


Mamma vill helst inte vara med på kort men Niklas lyckades ta ett i smyg:)
Gäsp... ;)


Min katt Ida! Hon e gammal hon:)


Niklas och lillbrorsan Tobias när vi käkade lunch i Jönköping!!


Denna snygga gardinstång hade de så vänligt lämnat kvar i lägenheten när vi flyttade in!!
Är den snygg så säg.... ha ha ha




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback