Första grejerna e på plats....

Publicerat. 2009-03-25 | 22:15:29
God Kväll!!

Nu e vi trötta! JÄTTE trötta!!
Jag har varit igång precis hela dagen!

Niklas fick se lägenheten för första gången och han tyckte den var fin, han gillade dock inte tapeten i hallen så de ska vi måla vitt. Vi har också kommit överens om att tapeten i köket inte e så rolig heller så även där ska vi måla en liten bit vitt och tapetsera ngn snygg fond vägg... Skulle vilja ha ngn mer cirklar på i typ svart och rött men så ska man ju hitta de också! Sen kommer de ju bli tomt utan köksbord men vi ska köpa ett i slutet på april:) Inte så längt kvar!
De första grejerna är på plats i lägenheten, soffan är ihop monterad men fy fasen va stor och tung den var! Knappt så jag orkade upp med den för alla tre trappor!! Den va inget vidare enkel att montera ihop heller för man fick ingen beskrivning på hur man skulle göra så vi fick gissa oss till hur de skulle vara, vi lyckades men de tog en bra stund! Men gud vilken soffa!!! Såå stor och härlig!! Här ska mysas!! Säng ramen är också på plats samt sängborden!!
Resten ska flyttas på lördag! Då får vi hjälp med de sista! Så på lördag blir första natten där. På söndag ska vi städa här i lägenheten och sen lämna över nyckeln till den nya tjejen!!

Var hos tandläkaren idag också! Har inte varit där sen de började kosta pengar!
Jag var helt inställd på att jag skulle ha hål men OJ så fel jag hade, inte ett hål!!! Bara ett som var på g att bli hål men jag ska köra flitigt med tandtråd!!

I mrrn blir de inget bloggande, ska jobba i mrrn och vara med ett helt dygn! Åker kl 06.00 i mrrn bitti!! Hemma igen på fredag eftermiddag!!

Ha det så bra så hörs vi på fredag!
Förlåt att de ej blev några bilder idag, har tagit kort men sladden ligger i den nya lägenheten:)

GOD NATT!!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback