GOD MORGON!!

Publicerat. 2009-03-25 | 07:31:09
De kan man lugnt säga idag! Idag var man uppe med tuppen!
Niklas åkte vid halv 6 och då kunde jag inte somna om så jag gick upp! Har suttit vid datan en stund och kikat runt och letat efter hatt & sko hylla! Hittade begagnat på blocket som las ut u går, skickade sms så jag får se om jag får svar! Super fina för 400:-
Ska snart fixa iordning mig, ska ju hämta nyckeln kl 9.30 och sen händer de mycket idag kan man lugnt säga!!

Ska hinna med tandläkaren idag också kl 16, har inte varit där på lääänge, var min kära mamma som fått mig att gå dit. De fick jag i födelsedagspresent. ha ha. Hoppas de ser fint ut!!

Har tagit fram kameran så de blir kort på lägenheten idag!!
Får se om jag hinner lägga ut bilder i kväll, vi ska ju köra lite möbler:) hi hi

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback