Helg!

Publicerat. 2009-03-13 | 22:14:07
God Kväll!
Klockan är 22 och jag sitter vid den stationära datorn och lyssnar på mina 2 favorit låtar i melodifestivalen! Är verkligen 2 av final låtarna som jag verkligen fastnat för. Niklas har bra ljud i denna datorn så nu spelas det musik!
Ska snart ta mig en snabb dusch och sedan blir de sängen, blir sängen ganska tidigt idag! I mrrn kl 8 ska jag styra bilen emot Kvänum! Klockan 9.30 ska jag vara hos min mormor, vi ska baka bröd tillsammans! Sen ska jag förhoppningsvis hinna hem till pappa en sväng och kanske äta lite innan jag ska vara i Lidköping kl 14 för att ha en sista visning på min lägenhet, efter de ska jag åka till Skara och hälsa på Fia, Christian och Sol. Tänkte jag skulle knacka på hos Linda Dahlin också, hon bor nämligen ovanför Fia, skickade ett sms till henne förut men inget svar än, skulle gärna vilja åka förbi och säga hej till Marianne också men de blir nog tajt med tid. Får se vad klockan blir. Kanske ngn som undrar vem Linda och Marianne är, de är mitt ex Stefans mamma och syster som jag fortfarande har kontakt med. Vi hörs emellanåt!
När jag e klar i Skara ska jag åka hem mot Kvänum igen men jag ska stanna till i Öttum och hälsa på min mamma som jobbar, se hur hon har det!!
Så....som ni märker har jag fullt upp i mrrn! Hoppas jag hinner hem i någorlunda tid så jag får se melodufestivalen.
På söndag ska jag åka och kika på en lägenhet lkl 12 och klockan 13 börjar jag jobba. Ska hoppa in lite extra. Blir nog till 20.00 cirkus... sen e denna helgen slut...

Hoppas ni får en bra helg...

MINA 2 FAVORITER:



 



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback