Nu är det klart, VI SKA FLYTTA:)

Publicerat. 2009-03-23 | 21:14:16
Vi är så glada:)
I morse ringde Akelius och berättade att VI fick den ny renoverade lägenheten som jag var och kikade på i fredags!
Ringde Niklas direkt och frågade vad han kände och vi bestämde oss, vi vill ha lägenheten!!!
Så nu e det dags att börja packa och rensa på allvar! För den 1:a april får vi vår lägenhet! Får den ev tidigare eftersom att den står tom! Den e ju som sagt ny renoverad:)
Får i alla fall tillgång till den på onsdag, för då ska vi hämta vår nya soffa:) Kul att få bära in den i den nya lägenheten direkt!
Ska då också passa på att mäta lite, ska köpa oss ett data bord att ha i kläd garderoben!!
Ska åka till IKEA nästa tisdag, ska nämligen till GBG på kurs och då passar jag på att åka förbi IKEA och handla lite små fix!! Har skrivit ner lite men de e inte mycke, bara ett data bord, nya handtag till köksskåpen ( de e trä rena nu) och lampor till våra nya sängbord:)
Vi köpte ju en MALM säng med sängbord på blocket, betalade 800:- för allt:) FYND eller vad??!!

På onsdag e jag ledig! Då ska jag börja packa, ska också ringa el bolag samt com hem och flytta de grejerna. Ska också fixa adressändring:)
Kan ta med mig kamera på onsdag och ta lite kort på lägenheten för er som e nyfikna:)

Är så glad:)

Kram på er


Här ska vi bo:)
Det stora fönstret är TV rummet och de lilla är klädgarderoben. Och så klart vår balkong på sidan!!
Mer bilder kommer på onsdag....

Kommentarer
♥ Malin

Vad kul att ni hittade en lägenhet! Roligt med ny soffa oxå! kram

2009-03-24 @ 09:19:27
♥ Sanna

Åh, spännande med ny lägenhet. Ja, klart du ska ta kort! Sånt är alltid så kul! =)



Kram!

2009-03-25 @ 14:48:48
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback