Semester svenskar!

Publicerat. 2009-03-04 | 12:27:50
Hejsan!

Idag missar jag mitt favorit program eftersom att jag jobbar kväll, men de e ju bra att man kan se repris på tv4:as hemsida så jag brukar kika på de när jag kommer hem. Semester svenskar:)

Börjar som vanrligt att jobba kl 15.00 idag!
Har tagit det lugnt här på morgonkvisten! Dammsugit lite och så...
Ska alldeles strax laga mig lite mat! Idag blir det kassler e det tänkt!

I kväll ska jag ev gå på bio men min brukare och jag ska föreslå den nya svenska filmen "I taket lyser stjärnorna" såg en trailer på sf.se förut och den verkar bra!!

I mrrn e det torsdag och de innebär inte bara vägning utan min älskling fyller år också! Tråkigt bara att vi vi knappt ses i mrrn, jag jobbar sent och han tidigt, men jag får pussa på honom innan han sticker iväg till jobbet och när jag kommer hem:)

Nej nu måste jag fixa med mat, Ludde ska ut en sista gång också innan jag sticker.. Han ska ju vara ensam en stund idag!

Kram på er...

Kommentarer
♥ marie

ok..

japp fixa det och maila mig så ska jag skicka!

mvh marie

2009-03-04 @ 22:41:21
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback