VÅR?!

Publicerat. 2009-03-18 | 14:41:24
Hejsan!

Dåligt uppdaterat här...
Vet inte varför de blivit så, kanske har haft annat för mig:)

Idag är de precos lika skönt väder som i går, solen skiner och fåglarna kvittrar!
Har precis varit ute med Ludde en stund och kastat pinne. Han har varit helt överlycklig där ute:)

Börjar jobba kl 15.00
Ska åka iväg och kika på en lägenhet senare idag!
Ska även kika på en kl 12 på fredag och idag har jag varit och tittat på en men den va inget att ha!
De e fan inte lätt att hitta lägenhet alltså!!!
Har ju en 3:a på g men han som bor där nu måste ju få tag på en annan lägenhet först och de vet man ju inte hur lång tid de kan ta!!

Nej nu måste jag fixa iordning mig innan jag ska iväg till jobbe...
Hej Svejs!


Ludde ligger och njuter i solen med sin pinne:)


Detta är riktiga vår tecken!! Man blir glad och känner att de e på väg åt rätt håll!!
Vet inte vad de e för blomma som e på väg upp i rabatterna här ute... men gissar på snödroppar!!

Kommentarer
♥ Lina

Hej!



Åh förlåt att jag inte svarat dig innan, har haft fullt upp!



Jag ska genast höra vart mamma köpt dom, var i sthlm nånstans och jag minns verkligen inte namnet på butiken nu muttrar Hjärnsläpp? hihi.



Testade göra dina muffins i morse... MUMS!!! Ska skriva ut receptet på bloggen sen, så mina läsare också kan testa göra dom. TACK än en gång! :)



kram

2009-03-19 @ 10:02:51
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback