VILKEN DAG!!!

Publicerat. 2009-03-15 | 12:30:03

HEEEJ!

Söndagar brukar vara ganska tråkiga dagar!
Men idag har det varit en toppen dag för mig!!!!

Började med att jag fick sålt min lägenhet, så nu har jag en köpare på den och försäljningen gick bättre än förväntat!!
Känns helt underbart! Så i mrrn ska min mamma träffa dem på banken i Lidköping då de ska sätta över 10% av köpsumman och så:)

Skulle ju kaka på en lägenhet idag också ju! Kl 12.00, i går när klockan var 23.00 var jag och Niklas och rekade och såg efter var den låg ngn stans så idag styrde jag bilen däråt och kom in i lägenhet, fastnade för den direkt! En stoooor lägenhet, en 3:a med hur stora rum som helst, ett kök som man får plats med bord i, och två balkonger:)
Var sisådär tapeter, mycket hål och fläckar i alla rum men han som bodde där hade blivit lovad att fixa iordning hela lägenheten men så hade han och hans tjej gjort slut så de blev aldrig av! Så de känns ju toppen de också...
Så på tisdag skulle killen åka och kika på en annan lägenhet och då får vi besked om vi får den, i så fall är de flytt 1 april som gäller... ahhhh de e ju snart! Som tur e har vi en tjej som e super intresserad av våran och jag ringde henne precis nu och hon hade inga problem med att flytta in så snabbt så de känns ju toppen!
Nu håller vi tummarna!
Lyxigt med en 3:a eller vad, ett ordentligt sovrum och ett gäst rum!!! HA HA HA
Ringde Niklas när jag åkte ifrån lägenheten, han har ju gett mig ett stort förtroende i detta, och jag förklarade och då sa han direkt men då tar vi den:) Han blev nog glad över att de e en 3:a:)

Märks det att jag e glad?? ha ha

Kram på er..
Nu ska jag åka och jobba, kändes piss i morse men nu åker jag gärna och jobbar:)

Ha en bra Söndag så återkommer jag om hur de blir men lägenheter och allt, men som de verkar på killen så är lägenheten vår:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback