Blomsterbud!

Publicerat. 2009-05-11 | 23:16:46
Hejsan!

Kl 14.00 idag ringde hemtelefonen... ett borås nummer och jag svarar! Det var Din Florist i Knalleland som sa de att de har ett blomsterbud till oss och frågar när vi är hemma.
Vid halv 3 kommer de med en bamse bukett blommor! Jag blev verkligen jätte glad! En jätte fin bukett med vita liljor, röda gerbera och rosor samt ngn ljus grön blomma!! Och ett kort så klart: Grattis till förlovningen Kram Christer, Eva, Tobias och Simon ( mina föräldrar och syskon)

TACK SÅ HIMLA MYCKET!!

Niklas såg först buketten när han kom hem från jobbet, och han skickade ett sms till mig eftersom att jag jobbat kvällen idag, han skrev: Oj vilka fina blommor vi fått gumman:)

Sen vill vi tacka alla som grattulerat oss...

Bilder kommer här...
(får ju mamma och pappa se beketten också:)









Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback