Camping helg...

Publicerat. 2009-05-24 | 20:59:55
Hejsan!

Här är de full rulle! Just nu håller jag på och tvättar och packar! I mrrn ska jag ju åka iväg med min brukare till Kristianstad och kommer hem på fredag igen!!

I helgen har jag och Niklas varit i Tranemo tillsammans med hans föräldrar, de hade med sig husvagnen. Vi fiskade både fre, lör och idag eller nja de var Niklas o hans pappa som fiskade men de blev inge napp!! Riktigt trist!

I fredags ringde Adecco till Nikas och bekräftade att han tyvärr får sluta arbeta i Alingsås och detta betyder att han kommer att bli arbetslös IGEN den 5 juni! De könns riktigt trist! Vi båda grät i fredags, känns skit. Jag jobbar ju bara 86% och får ingen höjdar lön och som jag sagt innan så får Niklas ingen Akassa:( så de kommer bli jobbigt igen med vår ekonomi tyvärr!!
Känns skönt i alla fall att vi bestämde oss för att få våra skatte pengar i augusti, de lär behövas!!

Nej nu måste jag fortsätta packa och greja så jag bir klar, måste komma i säng i bra tid idag, svärfar kommer och hämtar mig 5.45 i mrrn bitti för att köra mig till Fristad så jag slipper ställa en bil där hela veckan!!

Kommer säkert få tillgång till data i veckan så jag kan skriva lite! Men en sak e säker, jag kommer sakna Nilkas som fan!! Älskar honom så otroligt mkt!! Han e mitt allt...

Kram o God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback