En hälsning från Furuboda & Skåne...

Publicerat. 2009-05-29 | 11:18:39
Hej Alla!!

Här kommer en hälsning från Skåne!
Har varit här nere på en Folkhögskola sedan i måndags tillsammans med min brukare, och vi har haft en mycket bra vecka!
Har träffat massa nya människor, men olika slags handikapp och de har verkligen fått mig att inse att jag jobbar med det jag vill!!
Underbarare människor finns knappt!

Och vad bortskämd man blivit sen då, frukostbuffé 8.00, fika 10.30, Luchbuffé 12.30 och Middagsbuffé 17.00!!

Klockan 13.00 bär de iväg hemåt igen och resan tar ca 4,5h så vi räknar med att vara hemma runt halv 6.
Nu längtar jag verkligen efter Niklas!! Men det blir ju en snabbvisit hemma kan man ju lugnt säga, för på söndag ber det av igen mot Rhodos, och även då med min brukare!!

Nu sitter vi och väntar på att sista lektionen ska börja innan de e lunch time och hemresa!!

Ha det så bra så hörs vi!!

Kramar Emelie



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback