Helgen....

Publicerat. 2009-05-05 | 21:49:29
Hejsan!
Då är snart tisdagen över..
Ligger i soffan och kikar lite på tv men e inge bra direkt på tisdagar:(
Niklas har precis lagat mat för att ha med sig till jobbet och nu står han i duschen! Jag ska strax gå ner till tvättstugan och hänga upp den sista maskinen och sen ska de få hänga till i mrrn i tork rummet!

Jag är sjukskriven denna veckan! Jag känner mig bättre men har fortfarande känningar i ryggen. Har ätit värktabletter i en vecka nu och i morse när jag vaknade bestämde jag mig för att inte ta några för att se om jag kände av ngt i rygg och nacke och JA de gör jag. Uch de e ingen härlig känsla precis, vet inte hur jag ska förklara det, de liksom svider på ngt sätt i ryggraden men ändå inte. Konstigt! Men egentligen inte med tanke på vad jag varit med om! Ska börja jobba på måndag, trist att gå hemma.... Går bra att vara uppe en stund men emellanåt måste jag lägga mig ner...

Ringde Volvo i går och frågade om de gått igenom Volvon för att se vad som ska bytas och de var en hel del han räknade upp! De skulle börja laga den 7 maj och han trodde att bilen skulle vara klar runt den 20:e.

I helgen kom ju Linda till mig! Eller i torsdags rättare sagt!
I fredags tog vi en liten tripp till Ullared, super kul var det!!
Jag köpte nästan inget till mig! Mest till Niklas faktiskt! Han fick massa nya kläder!! Och jag fick en ny jacka och ansikts creme!! Vi ska ju på bröllop på midsommarafton. Niklas bror ska ju gifta sig och de hade super billiga fin kläder i Ullared! Köpte ett par fin byxor och en vit skjorta och en grå slips till Niklas på ren chansning men de passade!! Han blev så fin!!!! Och jag köpte mig en klänning i Jönköping i lördags när vi hälsade på Tobias. Så de blir inte den gröna! Utan nu blir det en vit med blå och grå blommor på så jag och Nikals kommer matcha sååå fint:)
Kan ta kort på de i mrrn och lägga in:) Både på våra kläder och fynden från Ullared!!

Har skrivit upp för jägarexamen men tyvätt klarade jag de inte men ska försöka igen på Fredag!!

Hoppas ni har de bra!

Förresten! Ringde min moster idag som äntligen lämnad IVA för att vara på avdelningen! Hon svarade och lät super pigg och glad! Var jätte skänt att höra henne så!! Kram på dig Yvonne!!

God Natt alla!!!


En sån här fin fick jag av Linda i försenad inflyttningspresent och födelsedagspresent!
TACK LINDA!!!
Lånade bilden av henne:) Hon hade visst köpt sig en likadan idag:)
kika gärna in på hennes blogg: http://ninniz.henkeman.com/#home



En sån här klänning köpte jag i Jönköping fast min är blommig! Är från Rut med flera...
Kostade bara 259:- super billiga och fina kläder hade dem!!
Aldrig sett märket innan...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback