"Ny hall"

Publicerat. 2009-05-06 | 22:04:25
God kväll!!

Det skulle bli en lugn kväll här hos fam Forsberg/Friberg men icke!!
Vi har ju lääänge pratat om att de ska målas om i hallen och färgen har varit inköpt sedan länge. Idag blev det äntligen av! Blev mycket bättre än innan! Och i går fick jag för mig att de skulle bli bra med en Malm byrå i hallen för lite förvaring och sånt! Så jag kikade runt lite på blocket i går och hittade en med 3 lådor som fanns kvar till försäljning så den åkte vi och köpte idag:) Så nu står den på plats!! Blev riktigt bra! Nu saknas de bara en liten blomma där så blir de perfekt:)
Sen funderar vi på att ha två runda stora mattor i hallen, samma som vi har i köket för att få det lite extra mys men de får vi ta lite senare....
Lovar att de kommer bilder...

Är ju hemma denna veckan, pga av olyckan! Jag blir ju bättre och bättre som jag sagt innan men smärtorna kommer och går. Och när man är hemma såhär kan man ju liksom inte låta bli att greja, jag dammsög idag och de e INGE bra!!
Försöker att inte knapra så mycket värktabletter som innan för att se om jag kanske klarar mig utan men när kvällen kommer känns de riktigt ordentligt så jag tar det precis innan jag ska sova...

Ser fram emot helgen.... :) Mer än så säger jag inte hi hi kanske dyker upp här på bloggen så småningom!!!!

Nej nu ska jag hoppa in i duchen och sen ska jag och min älskling krypa ner i sängen och mysa lite innan det e dags att sova...

God Natt på er...

Linda jag saknar dig!! Men vi ses ju snart igen!!! KRAAAAAM!!
(Hur dumma får vi bli då, inte ett enda kort tog vi på oss o helgen!!! ) ha ha ha ha

Kommentarer
♥ Lina

Men åh va kul! Före-efterbilder tack :D



Du vet du vad? Vi gjorde en beställning från leverantören som har Miriam, och nu gick det att ta hem fler L/XL. Så vi beställde ett par som bör komma nästa vecka. Så om du tror att de passar dig bättre så kan du ju vänta tills då. :)



Här regnar det och är allmänt tråkigt. Man har verkligen blivit bortskämd i det fina vädret :)



Hoppas du får en underbar dag vännen!

kram



2009-05-07 @ 12:05:05
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback