Väggdekor!

Publicerat. 2009-05-07 | 15:40:05
Hejsan!
Tordags idag och nu börjar man klättra på väggarna mer och mer av at vara hemma!!

Idag har jag beställt väggdekor som jag ska ha i hallen och över vår säng:)
Hittade en jätte bra sida där det fanns färdiga texter men man kunde också beställa med egen text på! De e ju bra!
Hittade massa fina och man får lätt beslutsångest men bestämde mig i alla fall för två till slut och en sak är säker, när man får sig en liten så kommer jag beställa en text därifrån att ha ovanför lillens säng:) Så jag har sparat sidan!! :) hi hi
För er som e sugna på text på vägg gå in på deras sida och kika....  http://unikdekor.se/ 


Var ju och färgade håret och klippte mig förra måndagen men färgen blev inte dom jag och frisören tänkt så de var meningen att jag skulle färgat om det  förra onsdagen men pga olyckan ändrade jag tiden så jag ska dit idag halv 5! Får vi se om de blir bättre!

I kväll ska jag få Niklas till att sätta upp lampor i tekt:) Får se om jag lyckas:)
Kram på er...


Dessa dekorer köpte jag:



Till hallen...


Ovanför sängen...


Ovanför "lillens" säng..
visst e de fint! Fanns massa fina att sätta ovanför en barnsäng men gick inte att "låna" bilderna"
Men texterna var:
Så älskad från första stund

Bilderna är lånade från unikdekor.se


 

Kommentarer
♥ Lina

men Åh så fina!! "det finaste vi gjort" bara måste jag ha sen när Ninni & Neo ska dela rum! Gud va mys. :)



Du nu finns miriam hemma i strlk L/Xl igen. Fick supersnabb leverans, la orden igår och hade den idag. Sånt gillar vi! :)



Duschdrapperiet finns på http://www.lagerhaus.se/bada.html#



exakt samma som vi fick och det kostar 129 kr. Hyfsat ju :)



Toa-skylten kom från en affär här i stan som heter Enkla... och ... hm..



Vad va det sista du frågade om? hjärnsläpp



ha en mysig kväll! kram

2009-05-08 @ 20:51:17
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Lina

Hej. men du vet du vad? en räknare behövs inte när man har blogg.se



Om du kollar under fliken "statistik" så ser du en översikt på hur många som varit inne under dagen samt hur många gånger dom har varit inne. :)



Så en räknare behövs ju inte.



Och ang länken är det superenkelt!



Du skriver in tex. "HÄR" , sen markerar du hela ordet och klickar du påp det lilla "gemet". (skapa länk) och sen kommer en ruta upp där du skriver in länken :) Så ska det funka..





Hojta till om jag förklarat dåligt.. Men jag hoppas du förstår. kram

2009-05-09 @ 13:28:22
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback