Ved klyvning...

Publicerat. 2009-05-09 | 20:32:30
Idag sov vi lääääänge, helt underbart! Jag gick dock upp före Niklas men när han vaknat kröp jag ner en stund till för att mysa med honom!!! Sånt man inte kan göra på vardagar precis!! :)

När vi vaknat till liv åkte vi mot Gingri, men vi stannade i Fristad för att kika på en bröllops present till Niklas bror. Jag fick för mig att köpa ngt från Cult till dem och lika bra att få de gjort i tid. och vi hittade en present! Kanske inte ska skriva ut de här, vet att de har fått min blogg adress en gång men ej säker på om de läser:)

Sedan bar de av mot Gingri och de har fått massa ved som ska klyvas och sågas ned.
Vi stod och kikade på Niklas pappa en stund och sen började de klia i Niklas fingrar och sedan mina så det slutade med att Nikals och Jerry sågade ner träden i lagon längder och sedan stod jag vid klyven. Var faktiskt riktigt roligt så vi åker nog dit ut mer och hjälper dem!! Kanske en hel helg så sover vi kvar i husvagnen:) Mys!!
Som belöning hade Solveig gjort jätte goda varma mackor som vi fick.) Tack!!

Nu kom vi precis hem! Sitter och kikar på Robinson och efter de ska vi se filmen "Se upp för dårarna" som går på tv 4:) Den e ju jätte bra!!!!

Nej nu ska jag kika vidare på tv, lite bilder från dagen kommer här.....


Niklas pausar med en kall öl...


Jag vid klyven... ha ha


Ludde var också med så klart...


Sååå roligt att köra motorsåg:)

 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback