ANGELSOUND

Publicerat. 2009-11-09 | 13:14:32
God Middag!!

Klockan är snart ett och jag måste väl erkänna att jag sovit en stund efter att jag hade tagit sprutan, phu va trött jag blev och ja jag stensomnade men blev väckt av Niklas typ 3 gånger, han berättade första gången att de säger upp honom idag så han jobbar två veckor till bara, han har sån otur just nu! Andra gången berättade han att han ska ta truckkort på tisdag nästa vecka och det var han super glad över för det har han velat lääänge! Tredje gången berättade han att han ringt bemanningsföretaget han jobbade på innan då de söker lagerarbetare då men truckkort, så när Niklas är klar med det på tisdag ska han ringa de på Adecco och så ska han få komma på en intervju, så just nu håller vi humöret uppe och tänker bara positivt, det känns som om att det kommer lösa sig denna gången ganska lätt... och sen fanns det 2 jobb till på ams.se han ska söka samt att de på uponor I fristad ska anställa framöver och där har han goda chanser att komma intill då de tyckte väldigt bra om Niklas:)
Nej denna gången är vi inte hängiga... :)
Han var dock lite ledsen då i torsdags när han fick lämna Uponor, han känner väl att han måste ju jobba då vi ska få bebis, det är nog lite såna känslor som cirkulerar, att han e kille och ska vara den som försörjer sig men med några tröstande ord blev han på bättre humör. De är viktigt att att finnas till för varandra....
Älskar dig Niklas...

I går var vi och hälsade på Niklas kompis och hans fru samt två barn och "magen" för i början av december ska de få en liten Zimon. Sängen var bäddad och vagnen samt skötbordet stod redo:) Sååå mysigt!
Vi pratade så klart mycket om våra graviditeter och så... och så kom vi in på detta med Angelsound, en liten apparat man kan köpa så man kan lyssna på bebisens hjärta själv hemma... Jag och Niklas hade tänk att köpa en sån men då hade Madde en sån och eftersom att hon gått så lång så känner hon att bebisen rör sig hela tiden så vi fick låna den :)
Så i går när vi skulle lägga oss i går kopplade vi in två hörlurar i den och Niklas fick äran att "leta" efter hjärtat och efter en stund hittade han det, klart och tydligt och det slog så fint och snabbt, Vi bara låg och tittade varandra i ögonen och log... en helt otrolig känsla och sa det att det är faktiskt VI som fått det lilla hjärta där inne att slå:)
Vi längtar sååå otroligt efter att se vem som befinner sig inne i magen!!


Nu ska jag fixa till ngt att äta, Niklas ringde en fjärde gång för typ 10 minuter sedan, han satt i en bil ensam och åt en smörgås. Han körde runt massa kartonger eller vad de nu var! Han var väl pratsjuk:)

Om en liten stund ska jag titta på förlossningsakuten på tv 4 och sen åker jag till jobbet, missar Ullared i kväll men får se de på nätet i kväll!
I mrrn är jag ledig, underbart! Har jobbat 6 dagar i rad nu så jag behöver det känner jag:)

Kram på er














Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback