Bullbak...

Publicerat. 2009-11-03 | 11:24:10
God Förmiddag!!

Tisdag idag och kl 15 börjar jag jobba.
Sov ganska länge idag, har varit vaken mycket i natt pga Niklas jobbat, tycker inte om att sova ensam men lite har jag nog sovit i alla fall..
Vaknade när Nikals kom hem lite efter 7, han kom in och sa hej och kramade om mig och tryckte mig tätt intill sig, och sen somnade jag om och sov så skönt till kl 10;)

Det var väl ingen som missade Ullared på kanal 5 i går, ha ha de måste jag bara följa!! Hur roligt som helst. Speciellt hon som handlar en gång/år där för ca 50 tusen. De är där i 2 veckor och första dagen handlade hon för 11000!!!! Hm och det var väl ingen som missade killen som var där med sin mamma.. herregud:)
Nej jag längtar redan till nästa måndag!!



I går fick jag ett ryck att baka bullar, när vi hade varit i Fristad gick vi in på Ica och handlade det vi behövde:)
Medans Niklas vilade inför jobbet så satte jag igång!! Jag föredrar kanel men Niklas ville ha vanilj så det blev hälften av varje!! Och goda blev dom, mums!! :)
När jag skulle baka ut kom jag dock på att jag inte har ngn kavel!!! Sist jag bakade bullar lånade jag en av grannen men jag fick komma på ngt annat denna gången, så det blev en termos ha ha!! Men det gick;)
Det blir till att önska sig en i julklapp!!!!




Nej nu ska jag nog gå och kramas lite med Niklas i sängen:)

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback