Då var det gjort...

Publicerat. 2009-11-09 | 08:57:31

Så, efter många om och men och lite tvekan hit och dit har jag nu tagit den berömda vaccin sprutan!!
Traskade upp tidigt i morse eller ja hur man nu ska kalla det, hade tänk sova liiite längre men har man en sambo som låter ungefär som en elefant på morgonen och som flera gånger kommer in och frågar var hans saker är så e det inte så lätt att sova, i alla fall, var inte helt säker på vilka tider de hade öppet för vaccinet så jag ringde och då fick jag info om tiderna på en telefonsvarare, kände att jag ville vara ute i god tid eftersom att jag ska iväg och jobba i em.
Var väl där runt tio över 8 och jag var den enda där så jag kom intill direkt och vips så hade jag tagit sprutan...
Känner mig helt OK i amrmen än så länge och hoppas det förblir så, de stack ju mig i höger och den behöver jag ju:)
Ja ja de blir nog bra detta, nu ska varken jag eller bebisen bli sjuka förhoppningsvis och som för övrigt simmar på bra i magen nu på morgonkvisten;)
Kram så länge...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback