Havandeskapspenning!

Publicerat. 2009-11-10 | 21:13:12

God Kväll!!

Jag och Niklas har för bara en liten stund sedan ätit lite kvällsmat och tittat på Äntligen Hemma. Finns inte så mycket annat än det att titta på idag tyvärr, trist!
Om en liten stund ska jag logga in mig på norsk webb tv och kika på unga mödrar, älskar det programmet:)

Idag fick jag äntligen det efterlängtade brevet från försäkringskassan, var ca 3 veckor sedan jag skickade in det. Jag slet upp brevet och läste det första: Försäkringskassan har beslutat att du har rätt till hel havandeskapspenning för de dagar du inte arbetar under perioden 11 januari-1 mars 2010.

JIPPIE!!! :)
Skönt att ha det klart nu, sen får man ju så klart se om man behöver gå hem då eller inte, klarar man av att jobba så kan man ju lika gärna göra det men som sagt tycker redan att vissa saker e jobbigt, speciellt de manuella lyften!!

Nu på kvällskvisten har bebisen rört sig mycket i magen, dock inga sparkar än vad jag vet i alla fall... är inte helt hundra dock för jag har känt några "buffar" i sidan när jag legat på sidan i sängen.... Men det kommer ju bli mer intensiva så småningom! Nu längtar jag till nästa besök hos BM!! Då ska de mäta magen för första gången!

Kram på er...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback