1 oktober 2009

Publicerat. 2009-10-01 | 13:15:56
Heeej!!
Ny månad idag, oktober. Oktober tror jag är en riktigt höst månad, nu kommer det blir mörkare och mörkare och kalare och kalare ute... men så e det ju:)

Idag sov jag tills jag vaknade, skönt! Kände mig pigg och utvilad. Gick upp och käkade lite frukost framför tv:n. Snart är det dags för middag, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Niklas åt ju i skogen så han ska inte ha ngt innan han åker till jobbet. Just nu ligger han och sten sover i sängen, jag får nog hålla koll på klockan så han inte sover allt för länge, han börjar ju kl 15. Han har ju varit ute och jagat idag, tyvärr blev det inget skjutet men Ludde har sprunget lös och han hade tydligen fått upp 2 rådjur och drev dem ett tag men utan resultat till skjutläge.. bättre lycka nästa gång. Han ligger för övringt också och sten sover i sin korg i sovrummet nerbäddad under en filt:)

Funderar på om jag ska köra Niklas till jobbet idag, vi har ju bara en bil för tillfället. Har inga planer direkt men man känner sig så låst utan. Ja ja får se har en stund till att bestämma mig på. Trist att behöva hämta han kl 23 i kväll dock!

Har sms:at lite med min vän Fia som bor i Skara. Pratade om att ses snart, hon skulle ringa Malin och kolla med henne om de kan komma hit i mrrn. Vore roligt tycker jag! Malin har ju två små barn så hon behöver lite mer planering än mig och Fia men vi får se, vore riktigt roligt om de ville komma hit...:) Kan man gå på stan lite och luncha kanske...
Kommer de på dagen ska jag nog åka iväg på bio på kvällen, Niklas jobbar ju men jag vill se Prinsessa och den vill han nog inte se.  Får se hur det blir.

Jag har ju en vän i Eskilstuna också, det har ni säkert läst om innan. Henne träffade jag för några år sedan via viktäktarnas hemsida och sedan dess har vi hållt ihop! Hon kommer hit emellanåt och jag åker dit. Och vi hörs VARJE dag vi sms:) Sist vi sågs var i Ullared i somras, och jag fick mig ens stor överraskning när hon kom, hon skickade ett mms två minuter innan de stannade bilden vid campingen... med en bild på ett positivt graviditets test:)!! Hon är med andra ord också gravid och det roliga är att hon ska ha den 22:a mars och vi den 9:e!! Kan de blir mer tajming hi hi. Ni som vill får gärna gå in på hennes blogg och läsa, klicka på länken nedan så kommer ni dit direkt:)

LINDA



Jag och Linda för ngt år sedan när jag var hos henne och hälsade på:)


Jag läser även en annan blogg, som handlar om Lina och hennes familj. Hon är super duktig på att pyssla och nu hade hon kommit på ngt nytt! Tavlor med kärleksförklaringar (man kan nog få det man vill) så jag beställde en som handlar om mig och Niklas:) Ska hämta ut den på posten idag!! Men såhär ser den ut, fick ett test av henne via mailen... Har iof köpt två stycken men kan inte säga mer än så än för de ska bli en present, men bild kommer senare:)



Visst är det fint:)
Är det ngn som är sugen på en sån här tavla så besök Linas blogg, länk finns nedan

LINA

Köpte en ram på Ikea i går så jag ska hänga upp tavlan i vårt sovrum sen...

Nej nu måste jag fixa lite mat, hm kanske ska göra lite pytt i panna... blir nog att äta det framför tv:n till förlossningskliniken!!! :)

Ha en bra dag! Kram
 


Kommentarer
♥ Linda

riktigt fin tavla...

2009-10-01 @ 20:28:27
URL: http://lindaekden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback