Fredagsmys!

Publicerat. 2009-10-02 | 19:50:37
Nu är hela lägenheten full med tända ljus, älskar att tända ljus på kvällen. Det e en riktig mysfaktor det!!
Niklas han jobbar, vet inte riktigt när han kommer hem, han var inte helt hundra på om han slutade 23 el 01!!

Jag och Ludde var ute och gick en sväng förut, snart ska jag käka ngt och sen blir det att titta på idol:)

I mrrn ska vi upp tidigt för att åka till mina föräldrar, ska åka med dom till Lidköping, på eftermiddagen skulle mamma spela bowling tävling i Kvänum som vi tänte titta på och senare på kvällen kommer fam Svensson och äter mat:)

På söndag ska Niklas jaga, får se om jag kanske förljer med ut...

Hoppas ni får en bra fredag!!

Kram


Mitt fina "höst fat" :)


Såhär blev tavlan jag köpte:)
Super nöjd!!

Lite dåliga bilder då de e tagna med mobilen men de får gå:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback