Onsdag, en ledig dag!

Publicerat. 2009-10-21 | 23:04:00

Heeej...
Idag har jag varit ledig, inte så många timmar kvar dock av min lediga dag men skönt har det varit iaf!
Tog den lugnt på förmiddagen, både jag och Niklas sov tills vi vaknade vilket blev runt halv 11;) Idag väckte han faktiskt mig och var tom uppe före mig, det händer inte allt för ofta.

Niklas satt vid datorn hela förmiddagen och fixade och grejade, den hade tydligen massa virus som behövde åtgärdas. Själv kände jag mig inte på topp idag, huvudvärk och allmänt slö... inget roligt alls! Så När Niklas åkt till jobbet hade jag sån sprängande huvudvärk att jag gick och la mig i sovrummet, släckte ner för att försöka få bort det och det tog sin lilla stund, jag tror jag somnade en liten stund också;)

När jag vaknat till liv åkte jag iväg till Ica, mjölken var slut igen vilket den alltid är tycker jag, jag blir galen om den är slut på morgonen när jag ska ha frukost!! Niklas är eb riktig mjölkdrickare och av ngn konstig anledning så köper han inte ny när han tar det sista.... :)
Jag köpte lite clementiner också så klart.. mums!!

Till pappa: Julmust ska man dricka på julen det håller jag med om... men när jag såg det kunde jag bara inte låta bli, det e ju sååå gott!! Och gissa om Niklas blev glad när han såg flaskan när han kom hem! ÅHHH JULMUST!!! :) ha ha

Började riva i en låda här inne i "datarummet" förut och då hittade jag en Clas Ohlsson påse, men julkort och julklappsetiketter!!! De köpte jag på rean i början av håret till halva reapriset, Nice!!! Slipper man köpa det, tur att jag hittade dem, lätt att glömma sånt annars!!

I mrrn blir det jobb 14-21, på fredag ska jag och Niklas till barnmorskan kl 9 och sen efter det ska jag och Sandra till Ullared, ska bli kul! Och på lördag ska jag och min andra arbetskamrat Ida ses på stan för att kika på present till Sandra och kanske ta en fika.. på lördag ska vi närmligen på 21 års fest till henne, hon ska ha sexparty;) ska bli sååå kul och vet ni, jag ska ut!!!! Första gången i Borås ha ha!! Gravid och allt men jag säker alkoholfria drinkar here I come;) När jag berättade för Niklas att jag skulle ut blev han smått chokad och sa, men du kan ju inte dricka, Nej men jag kan dansa och dricka vatten fick han tillsvar... ha ha

Ne nu måste jag springa ner och möta Niklas... vi ska gå sista svängen med Luddis innan det blir sängen!!
God Natt!!

 

 


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback